باما در ارتباط باشید :

061-32930233
0
  • شرایط عودت کالا:

هدف کالابالا فقط فروش کالا و ارائه آن به مشتری نیست، هدف ما به دست آوردن رضایت خریداران می‌باشد. سرمایه ما، مشتریان ما هستند و تمام تلاش و سعی خود را خواهیم کرد تا سرمایه خویش را افزایش دهیم. در همین راستا جهت حل مشکلات احتمالی خریداران، پس از فروش کالا، قوانینی که خدمات پس از فروش نامیده می‌شوند را پیش بینی کرده ایم. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت کالابالا ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

(اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف کالابالا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.)

  • شرایط بازگرداندن کالا:

شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا:
مطابق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک در هر معامله از راه دور مصرف كننده بايد حداقل هفت روز كاري، وقت براي انصراف (حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جريمه و يا ارائه دليل داشته باشد. تنها هزينه تحميلي بر مصرف كننده هزينه باز پس فرستادن كالا خواهد بود.
ماده 38- شروع اعمال حق انصراف به ترتيب زير خواهد بود:
الف. در صورت فروش كالا، از تاريخ تسليم كالا به مصرف كننده و در صورت فروش خدمات، از روز انعقاد.
ب. در هر حال آغاز اعمال حق انصراف مصرف كننده پس از ارائه اطلاعاتي خواهد بود كه تامين كننده طبق مواد (33) و (34) اين قانون موظف به ارائه آن است.
ج. به محض استفاده مصرف كننده از حق انصراف، تامين كننده مكلف است بدون مطالبه هيچ گونه وجهي عين مبلغ دريافتي را در اسرع وقت به مصرف كننده مسترد نمايد.
د. حق انصراف مصرف كننده در مواردي كه شرايط خاصي بر نوع كالا و خدمات حاكم است اجرا نخواهد شد. موارد آن به موجب آيين نامه اي است كه در ماده (79) اين قانون خواهد آمد.

1. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
این تفاوت ظرف مدت 24 ساعت کاری باید به کالابالا اطلاع داده شود.
در صورتیکه این تفاوت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ به کالابالا بازگردانده شود در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.

2. وجود ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده:
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 1 روز کاری پس از دریافت کالا، به کالابالا اطلاع داده شود.این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.

تمامی محصولات ارائه شده در وب‌سایت کالابالا توسط نمایندگان و وارد کنندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی‌کننده مربوط است و کالابالا هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.

اقلام زیر شامل این بند نمی‌شوند:
کارت گرافیک بایوس خورده ، هارددیسک ، درایو نوری (سی دی رایتر،دی وی دی رایتر،بلو ری رایتر)،پرینتر،اسکنر،کارتریج ، CPU اینتل،پیکسل سوخته ی مانیتور تا 6 پیکسل ، سوکت مادربردهای اینتل که آسیب ظاهری دیده اند.

پردازنده های (Cpu intel) شرکت اینتل به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی آنها
قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و غیره که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)
کالاهایی که به عنوان هدیه، همراه با کالای خریداری شده ارسال می شوند.
محصولات مصرفی مانند: باتری، خمیر حرارتی، پک سی دی و پک دی وی دی، تونر و کارتریج پرینتر، دستمال، اسپری، مایع نظافت، پد موس و کالاهای مشابه دیگر
کلیه کالاهایی که فاقد شماره سریال واحد هستند نظیر: ایرپادها، هدست های سامسونگ و شیائومی و
مانیتور هایی که زیر 6 عدد پیکسل سوخته داشته باشند.
گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها در صورتی که:
سیم‌کارت خورده باشد.
ثبت مالکیت (ریجستر) شده باشد.
از نظر ظاهری آسیب دیده یا دارای خط و خش باشد.

3. کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را از مامور پست،پیک موتوری یا آورنده بسته تحویل نگرفته و با پشتیبانی کالابالا موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت به خدمات پس از فروشگاه کالابالا از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالابالا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می‌گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می‌شود.

4. اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات کالابالا(شماره تلفن 32226837-061 – داخلی 103) اطلاع داده شود.

مجموعه کالابالا کالاهایی که هیچ کدام از گزینه های بالا را شامل نمی‌شود مرجوع نمی‌کند و در شرایط خاص برگرداندن آن پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش می‌باشد، چرا که کالاهای خاص و اجناس لوکس و کالاهایی که کم فروش می‌باشند و همچنین کالاهایی که به درخواست مشتری خریداری می‌شوند از این شرایط مثتثنی می‌باشند که فقط با تایید کارشناسان فروش و به قیمت روز محاسبه و مرجوع خواهند شد.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

5. اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را از مامور پست،پیک موتوری یا آورنده بسته تحویل نگرفته و با پشتیبانی کالابالا موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.
در صورتی که آسیب قبل از تحویل گرفتن بسته قابل مشاهده باشد ، با توجه به بیمه بودن کالاها در زمان ارسال مشتری می‌تواند از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید تا این مورد از طریق شرکت حمل و نقل پیگیری شود.

از آنجا که کالا به‌صورت حرفه ای و استاندارد بسته بندی می‌شود و تحویل به موسسات حمل و نقل معتبر می‌شود ،هرگونه آسیب در حمل و نقل به عهده ی موسسه حمل و نقل کننده می‌باشد و کالابالا تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل کننده خسارت را جبران می‌نماید.

کالای آسیب دیده باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه همه ی متعلقات و لوازم جانبی به انضمام صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده به کالابالا ارسال شود.

مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می‌گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می‌شود.

6. کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کالابالا جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل – ریموت – باطری – دفترچه راهنما – کارت گارانتی – کارت بیمه – بند – قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
اگر ساکن اهواز هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با کالابالا تماس بگیرید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا با پشتبانی کالابالا ( 32226837 – 061) تماس بگیرید.
کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.
بسته خود را به آدرس دفتر مرکزی : استان خوزستان، شهر اهواز، خیابان وکیلی بین شریعتی (سی متری )و مسلم ساختمان کارا طبقه 5 واحد 14 کد پستی: 6193865661 ارسال نمایید.
محاسبه هزینه ارسال:
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کالابالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده کالابالا است.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کالابالا ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

چگونگی روند رسیدگی به درخواست مشتری پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش :
کارشناسان خدمات پس از فروش کالابالا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان کالابالا تایید شود، کالا تعویض یا مشکل آن برطرف خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کالابالا بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، کالابالا تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و کالابالا در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالا – درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کالابالا ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 48 تا 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.

همچنین برای رفع ایراد بین 10 الی 20 روز بسته به نوع خدمات شرکت گارانتی کننده زمان خواهد برد.

کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت کالابالا هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 48 ساعت در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

  • مواردی که شامل شرایط عودت نمی‌شود :
  • الف. باز کردن پلمپ دستگاه به هردلیلی
  • ب. مهمترین نکته این است که بعضی از مشتریان به اشتباه فکر می‌کنند که اگر تا 7 روز از خرید کالا نگذشته باشد می‌توانند کالای خود را بدون دلیل فنی عودت دهند، کالابالا در زمان انتخاب و خرید کالا توسط مشتری هیچگونه دخالتی ندارد و صرفا بر اساس درخواست مشتری راهنمایی می کند و بر این اساس مسئولیت انصراف از خرید با کالابالا نمی‌باشد لذا قبل از خرید کاملا مطمئن شده و سپس خرید خود را انجام دهید.
  • ج. در مورد صفحات نمایش از قبیل لپتاپ / مانیتور وغیره هم تا 5 پیکسل سوخته از صفحه نمایش شامل گارانتی نمی‌شود.

درصورت تایید کارشناسان فنی و پشتیبانی کالابالا به عودت وجه، مشتری حتما باید از طریق صفحه تماس با ما اطلاع رسانی کرده و شماره شبای بانکی رافقط به نام خود اعلام نماید.

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالابالا است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
با شماره تلفن 06132226837 داخلی 103 ، خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در صفحه تماس با ما برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.

تحویل با پست پیشتاز

زمان تحویل بین 2 الی 4 روز کاری

پـشتیبـــانی و مشـــاوره آنـلایـــن

مشاوره رایگان و تخصصی قبل از خرید

پـرداخـــت امـــن و مـطمئــــن

درگاه پرداخت امن و دارای مجوز اینماد

ارســـال سریع به سراسر کشور

پست پیشتاژ ، تیپاکس و ماهکس

ضـمانــــت سلامــــت محصــــول

بررسی صحت و سلامت فیزیکی کالا
logo